Ukázky velmi povedených prací (videí, pracovních listů aj.) našich studentů z distanční výuky
Vydáno:
|Autorka: Mgr. Jitka Tarabová
Distanční výuka, občas prezenční, pak zase zhoršení pandemie a tak pořád dokola. Není nikdo, kdo by už z toho nebyl unavený a určitě každý z nás by chtěl, aby se již mohli všichni bezpečně vrátit do škol.
Věra Staňková SxB
Markéta Kořínková SxB
Michaela Lunzarová SxA
David Morávek SxA
Kristýna Krupičková SxA
Vladislava Siegelová SxB
Nedělní kázání, které jsme si doma vyslechli v rámci online mše, bylo taktéž o tomto. Z úst kněze zaznělo: „Možná nás toto, co prožíváme, má namotivovat k tomu, abychom museli více přemýšlet v jiných hodnotách než před pandemií ". Třeba v mém případě jsem si uvědomila, že bych si také mohla mimo práce někdy najít více času na své děti. Ale ať už se kolem nás děje cokoliv, člověk se snaží na všem najít i to dobré a asi nám i tato těžká situace chce něco říct. Možná to, abychom již nechtěli úplně vrátit to staré, kdy se spousta z nás za něčím jen honí (ať už je to za prací či za čímkoliv jiným). Možná mají lidé jít jiným směrem, než kterým šli před pandemií. Nic se neděje bezdůvodně. A já jsem během distanční výuky zjistila, že naši studenti jsou velmi šikovní (což jsem samozřejmě věděla již předtím), dokážou velmi pružně reagovat na změny, rychle se učí novým věcem, nejen v mých oborech chemie a biologie, ale i co se týká počítačové gramotnosti. No a ráda bych vám proto zde některé práce studentů z distanční výuky představila. Jsou to hodiny a hodiny práce, kdy studenti nejen pracují v rámci online hodin, ale i sami tvůrčím způsobem. Protože to, co mě opravdu dokáže naštvat je to, když někdo tvrdí, že se studenti na distanční výuce nic nenaučí nebo že se flákají (popř. učitelé). Ano, možná někteří z nich tak činit mohou, ale za to nemůže distanční výuka. Je jasné, že není nic lepšího, než se moci opět potkávat ve škole. Ale buďme vděčni za to, že nám vůbec může počítačová technika umožnit jakési vzdělávání. Nemuselo by tomu tak být.
UKÁZKY VIDEÍ pokusů našich studentů sext (předmět PCV-chemie):
Věra Staňková – SxB (Pokusy: svíčka a voda, lávová lampa, nafouknutí balónku, Faraonův had)
https://www.youtube.com/watch?v=wD9wdN2aUIM&feature=youtu.be
Markéta Kořínková – SxB (Pokusy: příprava ethynu z karbidu vápníku)
https://www.youtube.com/watch?v=cO15AT9ly1s&feature=youtu.be
Michaela Lunzarová – SxA (Pokus: gumové vajíčko)
https://www.youtube.com/watch?v=M915QSHwOrg&feature=youtu.be
David Morávek – SxA (Pokus: příprava střelného prachu)
https://www.youtube.com/watch?v=qgIfFLDhesU&feature=youtu.be
Kristýna Krupičková – SxA (Pokusy: láva, lávová lampa)
https://www.youtube.com/watch?v=kOIyUJvRK50&feature=youtu.be
Vladislava Siegelová – SxB (Pokus: plamenové zkoušky)
https://www.youtube.com/watch?v=V4LeWWy0UQM&feature=youtu.be
UKÁZKY TVORBY STUDIJNÍCH MATERIÁLŮ (vhodné k opakování učiva): viz v přílohách
1/ PRACOVNÍ LISTY našich studentů 1.A (předmět biologie) - opakování tématu řasy
Sára Fialová – 1.A
Anna Stávková – 1.A
2/ KŘÍŽOVKY našich studentů SA (předmět-biologie:botanika) → dokončení výuky z primy
Peter Múdry – SA
Aneta Čoupková – SA
3/PRACOVNÍ LISTY studentů QA (předmět chemie) - opakování tématu nukleové kyseliny
Matyáš Lepka – QA
Vít Stehlík – QA
4/ PRACOVNÍ LISTY studentů QB (předmět chemie) - opakování biochemie
Anna Hustáková – QB (lipidy)
Klára Bauerová – QB (sacharidy)
5/ KŘÍŽOVKY studentů SpA (předmět chemie) - opakování tématu karboxylové kyseliny
Jana Cibulková – SpA
Bára Hudečková – SpA
Přílohy
Rasy_PL Fialova (zadani i reseni).docx [164 kB] Rasy_PL Stavkova (zadani i reseni).docx [2 MB] Botanika_(Mudry).docx [33 kB] Krizovka-Neco_z botaniky (A.Coupkova).docx [43 kB] NK-prac.list_(Mat.Lepka).docx [100 kB] NK-pracovni_list (Stehlik).docx [176 kB] lipidy_PL Hustakova.docx [171 kB] Sacharidy_PL K.Bauerova.docx [189 kB] karbox.kys_(Cibulkova).docx [521 kB] Karbox.kyseliny-krizovka_(Hudeckova).docx [180 kB]Zařazeno v kategoriích: