Turnaj v počítačových hrách
Vydáno:
|Autor: Mgr. Jiří Vondra
Studenti Gymnázia Tišnov pořádají středoškolský turnaj v počítačových hrách. Registrace týmů je možná do 10. 11. 2024.
Vítejte na stránkách informatiky a výpočetní techniky!
Informatika se dnes stává nedílnou součástí téměř všech profesí. Proto se snažíme, aby si studenti práci s počítači oblíbili. Máme neskromné přání, aby se "pécéčko" stalo pro studenty nejen nezbytným pracovním nástrojem, ale aby jim přinášelo radost a zábavu také ve volném čase.
Studenti všech typů studia získají na gymnáziu znalosti o hardwarové stavbě PC, operačním systému MS Windows, základních kancelářských aplikacích (textovém editoru, tabulkovém kalkulátoru, prezentačním programu, databázovém systému), antivirové ochraně, komprimaci dat, počítačových sítích, internetu, naučí se pracovat s grafickou, zvukovou a video informací, získají aktuální informace z oblasti umělé inteligence, robotiky, 3D tisku.
Studenti, kteří si informatiku zvolí jako svůj maturitní předmět, získají základy algoritmizace a programování v jazyce Python. budou umět vytvářet webové stránky statické i dynamické v PHP a MySQL a získají hlubší přehled o jednotlivých oblastech informatiky.
ročník | prima | sek. | tercie | kvarta | kvinta | sxt | spt | okt |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
hodiny | 1 | 1 | 1 | 1 | 2 | 1 | 0 | 1 |
ročník | 1. | 2. | 3. | 4. |
---|---|---|---|---|
hodiny | 2 | 2 |
Poznámky:
Vydáno:
|Autor: Mgr. Jiří Vondra
Studenti Gymnázia Tišnov pořádají středoškolský turnaj v počítačových hrách. Registrace týmů je možná do 10. 11. 2024.
Vydáno:
|Autor: Mgr. Jiří Vondra
Studentský spolek Student Cyber Club zve žáky se zájmem o programování k účasti na 3. ročníku týmové programovací soutěže Tour de App.
Vydáno:
|Autorka: Ing. Andrea Buchtová
Informace, které si nesmíte nechat ujít, protože vám ulehčí výběr vysoké školy a následný nástup na VŠ!
Vydáno:
|Autorka: Ing. Andrea Buchtová
Jan Graffe - sexta A
Této soutěže o IT a kybernetické bezpečnosti se zúčastnilo 8 200 studentů z celé republiky. Honza skončil v JM kraji na třetím místě a postoupil do celostátního finále, kde v silné konkurenci a náročných podmínkách obsadil krásné 15. místo.
Gratulujeme!!!
Vydáno:
|Autorka: Ing. Andrea Buchtová
Student Jan Graffe ze sexty A se kvalifikoval do finále soutěže HAXAGON Skirmish Czech Republic. V rámci krajského kola se umístil na 3. místě.
Gratulujeme a přejeme hodně úspěchů v celostátním kole.
Vydáno:
|Autorka: Ing. Andrea Buchtová
na FIT VUT v Brně v termínu 8. - 12. 7. 2024
Vydáno:
|Autorka: Ing. Andrea Buchtová
soutěž v IT a kybernetické bezpečnosti pro žáky středních škol
V Jihomoravském kraji převzali nad soutěží záštitu hejtman Jihomoravského kraje pan Mgr. Jan Grolich a člen rady Jihomoravského kraje pan Karel Jurka.
V pátek 24. 5. 2024 v 16:00 (termín byl zvolen záměrně na začátek víkendu) mohou žáci (i učitelé) začít plnit soutěžní úlohy, které se jim tam v tu dobu zpřístupní. Budou na to mít celý týden (celých 168 hodin) až do 16:00 v pátek 31. 5. 2024, kdy krajské kolo bude ukončeno.
Po celou dobu soutěže budou plnit úlohy v jedinečném soutěžním společném prostoru a budou mít zároveň možnost vidět výsledky kolegů ze své školy, ze svého kraje a z celé ČR.
První dva jednotlivci v pořadí z každého kraje budou tento kraj osobně reprezentovat na republikovém finále 19. 6. 2024 v Praze v prostorách Next Zone za přítomnosti mnoha významných hostů.
Během června proběhne v součinnosti s vedením kraje slavnostní vyhlášení vítězů ve všech třech kategoriích: jednotlivci, nejaktivnější škola, nejúspěšnější škola.
Vydáno:
|Autorka: Ing. Andrea Buchtová
V příloze najdete informace k soutěži.
Soutěžící vyplní tento formulář - přihlášku.
Pro ilustraci - archiv úloh z minulých let najdete zde.
Vydáno:
|Autorka: Ing. Andrea Buchtová
Stěrače stírají, lampa svítí, autíčko jede …
Vydáno:
|Autorka: Ing. Andrea Buchtová
jménem studentského spolku Student Cyber Games bychom Vás a Vaše studenty rádi pozvali k účasti na letošním 2. ročníku Tour de App, týmové soutěže v programování! Žáci se v ní mohou naučit nejen jak vytvořit fungující webovou aplikaci, ale také jak pracovat s potenciálním klientem, řídit projekt či jak správně komunikovat v týmu.