Bigy logo
Biskupské gymnázium Brno a mateřská škola

Týden chutí 2010

Vydáno:

 | 

Autorka: Mgr. Miroslava Ševčíková

 – 
4 fotografie

V listopadu 2010 pořádala Francouzská ambasáda u příležitosti francouzského Týdne chutí již druhý ročník gastronomické soutěže pro žáky a studenty mladší patnácti let.

V tomto ročníku bylo jejich úkolem proměnit se na pár hodin v šéfkuchaře jednoho z francouzských zámořských území,  připravit  lákavou specialitu typickou pro tento kraj a vymyslet k ní reklamu.

Soutěžilo se ve třech kategoriích: o nejlepší recept, o nejlepší reklamu a o nejlepší kombinaci receptu a reklamního sloganu.

Studenti tercie A se do soutěže pustili s vervou jim vlastní. Ze zámořských území si vybrali exotický Réunion, z místních specialit pak kuře s vanilkovým krémem.

Kuře bylo vynikající, a jejich upoutávka na Réunion a jeho speciality tak vydařená, že v kategorii "reklama" vyhráli v tvrdé konkurenci 337 žáků z 37 škol.

Autoři reklamy, Barbora Babáková, Karolína Michková, Vendula Pólová, Štěpán Pařízek a Jiří Vejmělek, získali plakáty a CD, celá třída pak za svůj výkon různé knihy, DVD a hru.

Vítězům samozřejmě gratulujeme a celé třídě děkujeme za perfektní reprezentaci školy.

Zařazeno v kategoriích:

Soutěže
Francouzský jazyk
Úspěchy
Žáci

Virtuální prohlídka